W Kingdom Business, uważamy, że satysfakcja klienta to klucz do sukcesu i cel dla każdej rozwijanej przez nas marki dlatego dołożymy wszelkie starania, aby utrzymać zadowolenie klientów i ich satysfakcję z naszych usług w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych realiach. Dlatego z ubiegiem czasu rozwijaliśmy niektóre dobre praktyki, które pomagają nam w zdobyciu serc i lojalności naszych klientów – bo taki mamy zamiar!

Aktywnie słuchamy naszych klientów

Informacja zwrotna to nie klątwa lecz błogosławieństwo. Staramy się słuchać naszych klientów i zaspokajać ich oczekiwań. Rozumiemy, że jest to jeden z najważniejszych czynników dla przyszłości naszej firmy. Dlatego też staramy się nie przyjmoć żadnej informacji bez reakcji i odpowiedzi – nie przyniesie żadnych dobrych rezultatów. Nie tylko staramy się zbierać feedback, ale i na niego reagować i poprawiać swoje usługi i jakość obsługi klienta.

Szybka i rzetelna reakcja na uwagi klienta

Jako klieci wielu innych firm, wiemy i rozumiemy jak bardzo ważny jest czas odpowiedzi. Nikt przecież nie lubi czekać na odpowiedź zbyt długo. Dlatego skoncentrujemy się nie tylko na jakości odpowiedzi, ale i na tym, jak szybko są udzielane. Szybkość i rzetelność odpowiedzi są jeden z najważniejszych dla nas czynników budowania naszej marki.

Jeśteśmy po prostu ludźmi, nie maszynami

We współczesnej erze automatyzacji, wyróżniamy się swoim staraniem pozostawiania ludzkim w interakcjach z klientami. Nie ma dwóch identycznych ludzi. Dla nas ludzkie, naturalne, indywidualne podejście do każdego klienta jest zawsze najważniejsze. Staramy się, aby klienci utożsamiali naszą markę z realnymi osobami, a nie z automatami. Dlatego używamy własnej kreatywności zamiast utartych szablonów odpowiedzi, jednocześnie zachowując odpowiedź konkretną i jasną.

Poznajemy swoich klientów.

W naszej strategii marketingowej i w kontaktach z naszymi, staramy się poznawać naszych klientów tak, aby im zaoferować rozwiązania jak najbardziej dopasowane do ich potrzeb. Staramy się w taki sposób nie tylko zwiększysz ich satysfakcję, ale sprawić, że ich doświadczenie z naszą marką będzie zapamiętane jeszcze lepiej, a oni sami mogą stać się ambasadorami marki.

Sprawa jest ważna, ale klient ważniejszy

Nigdy nie pozwolimy, by jakiś kłopot czy skarga stały się ważniejsze od osoby klienta. Nie atakujemy i nie obwiniamy klienta. Uważamy, że w biznesie to właśnie klient jest najważniejszy i zawsze warto zrobić ten jeden krok dalej i zapewnić mu jak najlepsze rozwiązanie, które sprawi, że zmieni zdanie o naszej marce na pozytywne lub utrwali wizerunek marki. W taki sposób staramy się, aby kiełkowała satysfakcja klienta.